Vídeo | A TV3 fan broma amb Matadepera

Els actes organitzats per l'Ajuntament aquest 8 de març són ridiculitzats per TV3, apuntalant estereotips enlloc de combatre'ls.

Al programa Punt Cat de TV3 la Natza Farré i en Ramon Pellicer comenten amb humor les activitats que l'Ajuntament de Matadepera va organitzar pel passat 8 de març. Tal com denunciem la CUP Matadepera, aquestes activitats reprodueixen estereotips sexistes sobre les dones com a responsables de les tasques de la llar i la cura de la família.

El 8 de març no és un dia de celebració (i molt menys si és amb activitats d'aquest tipus). El 8 de març és el dia internacional de les dones treballadores, un dia on el moviment feminista surt al carrer per reivindicar la igualtat real i efectiva entre dones i homes. Una igualtat que no aconseguirem ni amb tallers de patchwork, ni celebracions, sinó lluitant dia a dia per una societat lliure de patriarcat i capitalisme.

No som "dones cuquis", som dones rebels i lluitadores!

No som "dones cuquis", som dones rebels i lluitadores!