Campanyes de mal gust

L'Ajuntament va engegar una campanya per fomentar el civisme basada en les amenaces econòmiques. S'amenaça de multa dient que "els teus diners marxaran volant" si no segueixes certes normes. Entre les imatges que ensenyen es veu la d'un cotxe mal aparcat, sobre un pas de vianants, just davant l'Ajuntament. En una situació molt similar a la de la imatge que adjuntem on el protagonista és de la Policia Nacional. Sembla que a aquests no se'ls pot multar. És més, es justificava dient que "va ser molt poca estona"; potser aquesta excusa ens serveix si algun dia ens multen a nosaltres, qui sap!

Alhora, hem trobat interessant evidenciar la doble moral de l'Ajuntament, que dia rere dia segueix llençant diners en un pou sense fons: el camp de golf. Sí, no ens n'oblidem ni ens n'oblidarem fins tancar-lo.

No s'hauria d'apel·lar més aviat a que tots prenguem consciència i ens fem copartícips de tenir un poble net i de respectar als nostres veïns?

No hem pogut evitar fer aquest símil amb la despesa que fan ells en el Camp de Golf Municipal

Veure un cotxe de la Policia Nacional mal aparcat just davant l'Ajuntament evidencia la hipocresia d'aquesta campanya.